Autoři kampaně chtějí lidi nalákat na krásy Beskyd i Jeseníků, na zajímavé historické památky i na bary a noční život proslulé Stodolní ulice. Kampaň odstartovala rozmístěním stovek billboardů po celé republice, následovat bude vydání propagačních tiskovin i televizní spoty, řekla na semináři pro pracovníky informačních center ředitelka agentury Datamar Lenka Mynářová.

"V tisku už je mapa kraje, propagační leták a brožura, vše v pěti jazykových verzích. Nové materiály by měly být návštěvníkům k dispozici nejen v informačních centrech, chceme je rozmístit také například do vlaků a letadel," uvedla Mynářová. Kampaň má propagovat kraj jako celek a není prioritně zaměřena na rozvoj turistického ruchu. Chce představit region také firmám, které přicházejí do regionu, nebo studentům místních univerzit.

Mnozí zástupci informačních center přesto nebyli s představenými materiály spokojeni. "Zdá se mi zbytečné propagovat název kraje, to se v zahraničí nedělá. Lepší by bylo zaměřit se na konkrétní oblasti, například Beskydy nebo Jeseníky," řekl ředitel Beskydského informačního centra Richard Žabka. Podle dalších hlasů jsou představené produkty kampaně příliš chladné. Někteří představitelé informačních center také kritizovali program podpory turistických informačních center z fondů Evropské unie, který byl dnes představen. Moravskoslezská centra z něj mohou do roku 2013 vyčerpat 30 milionů korun.

"Vzhledem k tomu, že v kraji máme přes 50 infocenter, tak není ta částka příliš velká. Navíc s námi nikdo nekonzultoval, co nás nejvíce tíží a jak by tedy měl být program zaměřený," řekl šéf jednoho z infocenter, který si kvůli možným potížím při přidělování dotací nepřál být jmenován.

Michaela Vavrečková z Regionální rady Moravskoslezsko uvedla, že podmínky dotací je možné před vyhlášením ještě mírně upravit.