VYBRAT REGION
Zavřít mapu

Reklamní kampaň Moravskoslezského kraje má změnit image regionu

MORAVSKOSLEZSKÝ KRAJ - Moravskoslezský kraj chce reklamní kampaní za 8,5 milionu korun změnit image regionu, který stále mnozí lidé vnímají jako hornickou a průmyslovou oblast.

12.10.2007
SDÍLEJ:

JeseníkyFoto: Archív

Autoři kampaně chtějí lidi nalákat na krásy Beskyd i Jeseníků, na zajímavé historické památky i na bary a noční život proslulé Stodolní ulice. Kampaň odstartovala rozmístěním stovek billboardů po celé republice, následovat bude vydání propagačních tiskovin i televizní spoty, řekla na semináři pro pracovníky informačních center ředitelka agentury Datamar Lenka Mynářová.

"V tisku už je mapa kraje, propagační leták a brožura, vše v pěti jazykových verzích. Nové materiály by měly být návštěvníkům k dispozici nejen v informačních centrech, chceme je rozmístit také například do vlaků a letadel," uvedla Mynářová. Kampaň má propagovat kraj jako celek a není prioritně zaměřena na rozvoj turistického ruchu. Chce představit region také firmám, které přicházejí do regionu, nebo studentům místních univerzit.

Mnozí zástupci informačních center přesto nebyli s představenými materiály spokojeni. "Zdá se mi zbytečné propagovat název kraje, to se v zahraničí nedělá. Lepší by bylo zaměřit se na konkrétní oblasti, například Beskydy nebo Jeseníky," řekl ředitel Beskydského informačního centra Richard Žabka. Podle dalších hlasů jsou představené produkty kampaně příliš chladné. Někteří představitelé informačních center také kritizovali program podpory turistických informačních center z fondů Evropské unie, který byl dnes představen. Moravskoslezská centra z něj mohou do roku 2013 vyčerpat 30 milionů korun.

"Vzhledem k tomu, že v kraji máme přes 50 infocenter, tak není ta částka příliš velká. Navíc s námi nikdo nekonzultoval, co nás nejvíce tíží a jak by tedy měl být program zaměřený," řekl šéf jednoho z infocenter, který si kvůli možným potížím při přidělování dotací nepřál být jmenován.

Michaela Vavrečková z Regionální rady Moravskoslezsko uvedla, že podmínky dotací je možné před vyhlášením ještě mírně upravit.

12.10.2007 VSTUP DO DISKUSE
SDÍLEJ:

DOPORUČENÉ ČLÁNKY

Videosouhrn Deníku – 18.–19. ledna 2018

Husa bez provázku a výcvik lavinových psů: prohlédněte si videa dne

Marcelu Harasimovi ze Štěpánkovic nepřinesla novela zákona žádné větší potíže.
4

Přísnější pravidla při měření emisí? Bez problémů!

Obchvat Krnova: řada otázek bez odpovědi

Sál sv. Ducha se do posledního místa zaplnil občany, které zajímá obchvat Krnova. Nic moc se nedozvěděli a své zklamání dávali hlasitě najevo.

Martin Kolomý potřetí dojel na pódiu

Kamionový jezdec z Bruntálska Martin Kolomý na Dakaru dál válí. Etapa mezi argentinskými městy Fiambalá – Chilecito – San Juan se mu povedla na výbornou. Nakonec s odstupem více než čtyř minut dojel druhý za Nizozemcem Van Genugtenem na Ivecu, ale během této etapy sahal i po vítězství.

Benefity: slušný plat, práce z domu, kurz odvykání kouření nebo akcie

Firmy, které hledají nové zaměstnance, musejí často počítat s tím, že kromě slušného výdělku budou muset nabídnout i zajímavé zaměstnanecké výhody (benefity). Jaké? Třeba firemní školku pro děti svých pracovníků či příspěvek na odvykání kouření nebo snižování váhy.

Jak myslivci předávají dětem vědomosti o přírodě

Poznávání stop, siluet zvěře, popis paroží i mysliveckou mluvu. To vše se učí děti v nové výukové místnosti bruntálského mysliveckého spolku.

Vážení čtenáři,

náš web Deník.cz přechází kompletně pod zabezpečený protokol, který výrazně zlepší bezpečnost při procházení našich webů.

Z důvodu přechodu je nutné se znovu přihlásit k odběru upozornění na nejnovější zprávy - klikněte na tlačítko "Povolit", kterým si zajistíte odběr zpráv i do budoucna.

Děkujeme za pochopení.

POVOLIT
>