Systém Vera podle dodavatele usnadní práci zaměstnancům i manažerům úřadu, a navíc umožní občanům komunikovat s úřadem pomocí moderních nástrojů. Zároveň zastřešuje všechny procesy, které na úřadě probíhají jako správu financí a majetku, vedení agend i řízení interních procesů. Jinými slovy to znamená, že bez Very na úřadu ani nezaplatíte za popelnici.

„Vera stejně jako každý jiný systém občas potřebuje aktualizaci. Tu nelze provést za plného provozu úřadu a to byl důvod, proč v úterý 14. 11. Městský úřad Krnov zrušil úřední hodiny v pokladně, na odboru dopravy a na matrice, takže nebylo možné vyřídit řidičský ani občanský průkaz nebo cestovní doklad,“ uvedla mluvčí krnovské radnice Dita Círová.

Nemilé překvapení čekalo i na obecním úřadu v Třemešné. Týden začal technickými problémy na zařízení pro telefonické připojení. Byly tak závažné, že zařízení kvůli bezpečnosti museli odstavit a na úřad se nikdo nedovolal.