Kromě odboru správního bude fungovat tento systém také na odboru dopravy a silničního hospodářství, kde budou mít objednaní klienti přednost při vyřizování evidence vozidel a řidičských průkazů.

„Objednávat on-line se lidé mohou začít od 14. srpna, a to na nejbližší termíny od 4. září. Cílem služby je zvýšení komfortu pro klienty městského úřadu a snížení doby strávené čekáním na odbavení na přepážkách. Termín půjde zamluvit až na dva měsíce dopředu ve vybraném dni a hodině.

Systém bude zároveň poskytovat uživatelům informace o stavu odbavování klientů na jednotlivých agendách,“ uvedla Aneta Válková, vedoucí odboru správního Městského úřadu v Krnově s tím, že její odbor navíc rozšíří úřední hodiny.

On-line rezervační formulář klienti najdou na webu města krnov.cz. Program klientovi přidělí ověřovací kód.

„V den rezervace se pak klient dostaví podle pokynů v aplikaci na úřad, na dotykovém terminálu zvolí možnost „Klienti objednaní z internetu WebCall“ a zadá kód, který mu byl přidělen při objednávce. Terminál mu vydá lístek s pořadovým číslem a systém ho vyvolá,“ popsala Aneta Válková, jak to celé bude fungovat.

K rozšíření úředních hodin odboru správního dojde v září. Od 1. září budou pracovníci oddělení matriky, občanských průkazů, cestovních dokladů a evidence obyvatel klientům k dispozici také v úterý a ve čtvrtek od 8 do 12 hodin.