Ten má odhalit případné nedostatky v prodeji či v komunikaci se zákazníkem. A právě taková kontrola se uskutečnila v polovině července v Turistickém informačním centru Krnov.

„Přihlásili jsme se do mystery shoppingu zadaného agenturou CzechTourism, jejímž základním cílem je propagace České republiky u nás i v zahraničí,“ vysvětlila vedoucí odboru strategického rozvoje Monika Vyležíková s tím, že výsledkem kontroly byla úspěšnost 97,62 procenta.

Prázdninová otevírací doba TIC Krnov:PO-PÁ - od 8 do 18 
SO - od 9 do 13
NE - od 10 do 13

„Mám radost, že nová pracovnice, která v tu dobu v TIC byla, a která nastoupila teprve 1. června, vše zvládla na jedničku,“ dodala. „Tajná agentka“ do informačního centra zavítala 17. července po 11. hodině. „Z pobočky mám velmi dobrý pocit. Pracovník se mi snažil najít vhodný, zajímavý program. Doporučil mi místa, kam by se v dešti dalo zajít,“ uvádí ve svém hodnocení.

Kontrola zaznamenala i to, že personál infocentra předal také brožury a názorně ukázal cestu. „Centrum disponuje množstvím materiálů i k zakoupení, rozhodně bych si vybrala,“ uvedla kontrolorka a svůj zápis uzavřela slovy: „Pobočku bych rozhodně doporučila. Známí by dostali vyčerpávající informace, mohli by si odnést materiály zdarma.“

V loňském roce služby TIC Krnov využilo 51 tisíc lidí a zájem o ně každoročně stoupá. Kromě informací či prodeje propagačních předmětů nabízí také výpůjčky sportovního a jiného vybavení nebo prohlídky radniční věže. Jednou z posledních novinek je soubor stolních her nazvaný Krnovské toulky pro kluky a holky, který si zájemci mohou koupit za 129 Kč.