Trávit hodiny čekáním na úřadech nebaví zřejmě nikoho. Obyvatelé Bruntálu mohou v tomto směru mluvit o štěstí. Nově si teď mohou dopředu objednat termín pro vyřízení záležitostí na matrice, Czech poinT i pro ověřování dokumentů. Redakci to potvrdil tiskový mluvčí bruntálské radnice Jiří Ondrášek.
„Rezervační systém bylo možné dosud využít pro objednávání času k vyřizování náležitostí spojených s osobními a cestovními doklady, řidičskými průkazy a náležitostmi v oblasti evidence obyvatel nebo v registru vozidel. Nyní přibyla možnost ohlásit se dopředu na matrice anebo si objednat schůzku u přepážky Czech POINT,“ popisuje Jiří Ondrášek se slovy, že stejně tak si lze například z pohodlí domova objednat čas pro ověřování podpisů a dokumentů.
„Stačí prostřednictvím webových stránek www.mubruntal.cz vybrat termín, převzít PIN a zadat jej při příchodu na úřad do odbavovacího systému. Objednaný klient je pak volán na přepážku v objednaném nebo v nejbližším možném čase,“ vysvětluje.
Nově lze odkazy na matriku, Czech point a ověřování dokumentů podle jeho slov najít také v odbavovacím systému přímo na úřadě.
„Zájemci o vyřizování těchto agend si nyní musí vyzvednout v odbavovacím automatu číslo a počkat na vyzvání na elektronické tabuli. Příchozí jsou díky této službě lépe monitorováni. Předběžné rozlišení jejich přání má zkrátit čas pro vyřízení jejich požadavků,“ nechal se slyšet Jiří Ondrášek. „Zaváděním takovýchto nových postupů prostřednictvím oddělení informatiky se Městský úřad v Bruntále neustále snaží zkvalitňovat své služby,“ uzavřel.