Řidič kamionu vyjel s novým, středním dílcem tramvaje z expedice Krnovských opraven a strojíren. Nedojel však daleko, jelikož do něj přibližně po jednom kilometru z boku na ulici Partyzánů nacouval další řidič nákladního vozidla. „Ani bych si toho nevšiml, že do mně někdo narazil. Slyšel jsem jen takový divný zvuk. Naštěstí jsem s sebou vzal syna a ten mi řekl, že do nás někdo nacouval,“ řekl řidič kamionu.

Druhý z řidičů si neuvědomil, že mu z korby vozidla trčí dlouhé tyče, které poškodili pravou zadní část tramvaje. Pohotoví svědci na místo přivolali hlídku strážníků Městské policie Krnov, která řídila dopravu. Neukáznění řidiči do křižovatky, v jejíž blízkosti stál naložený kamion vjížděli vysokou rychlostí a jen díky přítomnosti strážníků nedošlo k dalšímu karambolu.

Přetíženým dopravním uzlem musela projet také sanitka Rychlé záchranné služby, která převážela pacienta do nemocnice. V době jejího průjezdu mnoho řidičů panikařilo. Na místo byli přivoláni také odborníci z firmy Krnovských opraven a strojíren. „No, zase budeme v novinách,“ prohodil jeden z nich a začal s kolegy obhlížet tramvaj. Zaměstnanci firmy zjistili, že střední dílec tramvaje má poškozený nejen lak, ale že došlo také k promáčknutí bočních plechů.

„Škodu zatím přesně nedokážeme odhadnout. Bude se pohybovat v řádech desítek tisíc korun. Kromě toho se musí opět domluvit jeřáby, které pomohou dílec tramvaje složit a pak opět naložit. Náklady vzrostou také na přepravě,“ řekl jeden z odborníků firmy. Náhodní kolemjdoucí se nebáli vtipných komentářů. „No, to, že v Krnově uvidím nabouranou tramvaj by mně ani ve snu nenapadlo. Ještě, že se nikomu nic nestalo. Musím to vyfotit vnukovi,“ sdělil kolemjdoucí muž.

Dílec tramvaje směřoval do Šumperku, kde měl být zkompletován se zbylými částmi tramvaje a poté převezen do Prahy. Krnovské opravny a strojírny jsou známé kompletní modernizací tramvajových vozů po celé Evropě.