Ve čtvrtek 30. dubna se tak otevírají centra v Moravskoslezském kraji, konkrétně v Ostravě, Karviné, Opavě, Frýdku-Místku a Novém Jičíně, v provozu budou každý pracovní den od osmi hodin.

„Jsme rádi, že se můžeme postupně začít vracet do běžného provozu. Naše call centra i online kanály fungovaly po celou dobu naplno a vyřizovaly přes deset tisíc požadavků denně. Telefonátů na call centra v posledních dnech dokonce rapidně přibývalo, takže otevření zákaznických center přichází v pravý čas,“ uvedl generální ředitel ČEZ Prodej Tomáš Kadlec.

Ilustrační foto.
Tramvajovou trať a zastávku v Ostravě-Přívoze čeká modernizace

Na všech zákaznických centrech platí přísná hygienická opatření. Zaměstnanci mají roušky, ochranné rukavice a dostatečné množství desinfekčních prostředků, na přepážkách je od přímého kontaktu s klienty chrání nově instalovaná plexiskla. Úklidové firmy budou denně desinfikovat celý interiér zákaznického centra i navazující veřejné prostory.

I pro klienty, kteří přicházejí do zákaznických center, platí samozřejmě povinnost nosit roušky nebo jinou vhodnou ochranu zakrývající nos a ústa, u dveří je k dispozici desinfekce rukou. Při čekání musí zákazníci dodržovat dvoumetrový odstup a počet lidí uvnitř zákaznického centra je omezen, což hlídá pověřený zaměstnanec. Pravidla pro bezpečné chování na zákaznických centrech si mohou zákazníci přečíst na informačních plakátech vyvěšených na vstupních dveřích.

Ilustrační foto.
Systém opatření Ostravské univerzity byl přijat

Koordinaci počtu zákazníků na pobočkách usnadní i možnost objednání přes rezervační systém na internetových stránkách.

Své pobočky otevírají také smluvní partneři ČEZ ve městech, kde energetici zákaznická centra nemají – v Bruntále, Havířově, Hlučíně, Kopřivnici, Krnově a Třinci.

Ilustrační foto
Do Ostravy dorazil Rohlík

„Jsme rádi, že naši zákazníci mají opět možnost své požadavky vyřizovat osobně. Rád bych také poděkoval všem našim konzultantům za jejich nasazení. I přes uzavření pracovišť každý den vyřešili zhruba 2200 zákaznických požadavků zaslaných prostřednictvím emailů nebo dopisů a některá zákaznická centra se přeměnila v call centra, do kterých jsme mohli přesměrovat část volajících,“ doplnil Jan Foubík, ředitel pro prodej a obsluhu.