Poté co loni dostavělo svou halu českotěšínská tiskárna Finidr začala na konci loňského roku stavět také společnost Sgalitzer. Nová hala bude sloužit jako logistické centrum a sklad sportovního zboží.

Mezi ulicí Sokolovská a cykostezkou se nabyvateli pozemků staly společnosti Těšínský pivovar a MFL Group vyrábějící dětská hřiště a herní prvky.

Současná podoba autobusového nádraží v Českém Těšně. Na tomto místě má vyrůst moderní dopravní terminál. Stav v listopadu 2020.
Český Těšín měl platit pokutu 110 tisíc. Za zadávací podmínky pro terminál

Tím je zóna prakticky plná. Pozemkovou rezervu tam má ještě Finidr a za domovem pro seniory také město.

Jak připomněl místostarosta Českého Těšína Vít Slováček, původní průmyslová zóna nazvaná „Průmyslová zóna Pod Zelenou“ byla realizována v letech 1999 až 2003.

„Prvními stavebníky a prvními, kteří byli schopni zaměstnat lidi, byly tehdy firma Dongee a Kovona. Velikost průmyslové se ale postupem času ukázala jako nedostačující, proto se postupně rozšiřovala,“ řekl Slováček.

Aby se mohla průmyslová zóna rozšířit, musel se měnit územní plán.

Zásah hasičů, dvouleté děvčátko v Českém Těšíně uvízlo v houpačce, úterý 1. února 2022.
Dvouleté děvčátko uvízlo v Českém Těšíně v houpačce, příbuzní nedokázali pomoci

„Rozšíření bylo navrženo tak, že průmyslové haly byly situovány k těm stávajícím halám, do té zadní části, budou odclonění cyklostezkou a pásem zeleně a u stávající ulice Sokolovská, která sousedí s rodinnými domy byly navrženy drobné služby a občanská vybavenost tak, aby stávající obyvatelé nebyli rušeni průmyslovými halami,“ řekl TV Polar Radim Siuda, vedoucí odboru územního rozvoje.

V roce 2020 byla kvůli lepšímu průjezdu nákladních aut rozšířena ulice Lípová a vybudována i zcela nová páteřní komunikace pro vjezd do průmyslové zóny.