Přítomným hostům prezentovali novinky z vydavatelství a Deníku ředitel regionálního obchodu VLM František Olbert, manažer inzerce a vedení obchodu střední Moravy Jiří Eichler a šéfredaktor Moravskoslezského deníku Aleš Uher.

Na neformální business snídaní s Deníkem se sešly zhruba tři desítky podnikatelů a manažerů z moravskoslezského regionu. „Jsem rád, že si všichni našli čas a na setkání přišli,“ řekl František Olbert. „Od roku 2016, kdy se našim vlastníkem stala skupina Penta, jsme udělali obrovský krok práce. Naše vydavatelství představuje 130 webů, 70 deníků, 18 časopisů, k tomu dvě tiskárny a jednu distribuční společnost. Redakci máme v každém okrese, jsme tak schopni cílit reklamu efektivně,“ řekl Olbert.

Mošnov - Dny NATO, ilustrační snímek.
Armáda ČR posiluje! V Mošnově vznikne obří vojenské centrum, pomáhat bude i NATO

Zúčastněným představil i řadu podrobností a detailů, které lze prostřednictvím VLM využít pro reklamní kampaně, a to jak v printu, tak na webu, co lze využívat pro marketing a propagaci.

Hosté se rovněž seznámili s kompletním portfoliem všech titulů VLM, kromě novin a časopisů samozřejmě také s tím, čemu se vydavatelství věnuje na internetu. „Máme nejvíce předplatitelů ze všech vydavatelství. Na webu zasahujeme každý měsíc zhruba sedm milionu uživatelů a návštěvnost neustále roste,“ uvedl Olbert. Deníky jsou nejprodávanějšími novinami v České republice.

Šéfredaktor Moravskoslezského deníku Aleš Uher zase prozradil něco o tom, jak funguje chod zpravodajské redakce. „Náš web patří mezi nejlepší v republice a nejen zde nám neustále roste segment pay wallu. Jde o pozitivní zprávu, že lidé jsou ochotni za regionální zprávy zaplatit,“ řekl Uher. Na webech Deníku najdou čtenáři nejen zpravodajství, ale také zábavu, soutěže, užitečné rady a informace nebo podcasty.

Křižovatka ulic Opavská a Martinovská, 24. května 2022 v Ostrava.
Kde se nejvíce bourá? Toto jsou nejnebezpečnější místa v Moravskoslezském kraji

Manažer inzerce a vedení obchodu pro Severní Moravu a Slezsko Jiří Eichler přestavil Deníky a Deník extra. „Každý den vyprodukujeme v republice sedm set zpráv. Deníky jsou nejčtenější v republice, reklamní kampaně dokážeme cílit do regionů i okresů,“ uvedl Eichler, který hosty rovněž seznámil se způsobem distribuce produktů vydavatelství. „Máme čtyři sta redaktorů, snažíme se mít unikátní a regionální obsah tak, aby byl pro čtenáře zajímavý,“ podotkl a zdůraznil, že každý den najdou čtenáři v Deníku nějakou přílohu.

Od roku 2016 má divize Deníku skupiny VLTAVA LABE MEDIA eventové oddělení, které vzniklo s cílem využít potenciál nejčtenějšího zpravodajského titulu v České republice. „Nabízíme jedinečnou možnost propagace firem nejen během eventu, uspořádání eventu, ale zejména prostřednictvím tištěných a digitálních titulů,“ doplnila Jana Švecová, vedoucí eventového oddělení Deníku.