Závodům předcházela po cela týden úmorná vedra, ale paradoxně v noci před závodem důkladně zapršelo, a nádherná trať tak byla ráno velice promočená, ale sjízdná pro všechny závodníky a navíc přece jenom postupně vysychala.

V kvalifikaci Lubomír Huňka vybojoval výborné 2. místo, což dávalo velkou naději na dobré umístění v závodě. Jenomže těsně před startem první rozjížďky se strhla prudká bouře se zběsilým a intenzivním lijákem. Parametry dobře připravené trati tak zcela změnily svůj charakter. Na rozbahněné trati to všem závodníkům velice klouzalo.

Po startu, který se Huňkovi mimořádně podařil, se to projevilo již na dlouhé startovní rovince, kde se postupně propadl na 6. místo. Huňka je však znám jako velký bojovník. Razantní jízdou bez jakýchkoliv zaváhání se postupně prokousal na druhé místo, které si udržoval. V závěru první jízdy však doplatil na to, že špatně viděl přes silně znečištěné brýle a po jejich odhození se propadl v posledním kole na konečné třetí místo.

Před druhou rozjížďkou byla trať velmi rozbitá a rozbahněná a pro mnoho jezdců se jízda stala bojem o dokončení závodu. Huňka tentokrát neměl tak excelentní start, přesto se udržoval v popředí startovního pole a postupně se opět probojoval na druhou pozici, kde ustál ataky svých soupeřů a soustředěnou jízdou přivezl svůj stroj na stříbrné pozici do cíle.

Největší potíže pro nejrychlejší závodníky nastávaly při předjíždění závodníků o jeden celý okruh, kteří zůstávali „viset“ v kopcích a trať byla místy občas neprůjezdá. o to cennější je druhé místo Lubomíra. Toto umístění mu zaručilo i 2. místo v celkovém pořadí německého seriálu.

Tomáš Marný