Nová sezona závodních automobilů se blíží, a tak je na čase poodkrýt závěsy dílny bruntálského BP autosport racing týmu, kde se celou zimu neustále a bez přestávky něco dělo. Velkou změnou týmu, jehož šéfem a zároveň jedním z jezdců je Martin Šípek, bude neúčast v seriálu Liqui Moly Berg Cup. Ačkoliv se jedná o prestižní seriál závodů do vrchu, pro letošní rok nebyl zvolen tím klíčovým.

Prioritou sprintové závody na okruzích

Letošní sezonu stráví závodníci týmu většinou na okruzích, a to MMČR ve sprintu s repasovaným vozem BMW M3 VPT a s tím samým vozem absolvuje i celý šampionát MMČR závodů do vrchu. Na okruzích se bude pravidelně účastnit i všech pěti vytrvalostních závodů seriálu ALS, jmenovitě dvou dvanáctihodinovek LE Brno, dvou šestihodinovek LE Most a jedné šestihodinovky na novém Slovakia ringu.

Na tyto okruhy připravují bruntálští oba loňské vozy BMW M3 E46, které prodělaly rovněž celkovou přestavbu, odlehčení, podvozek v závodní technologii, závodní elektroniku a další novinky.

Komerční vozidlo

Čtvrtým BMW, které nastoupí na závodní čáry, je žluté BMW M3 E36. Tohle vozidlo prodělalo díky mírné kolizi při poslední loňské dvanáctihodinovce také spoustu změn a jeho posláním je komerční využití. Pro letošek dostal závodní motor o obsahu 2500 ccm, což z něj udělalo možného šampiona třetí divize v ALS.

Tohle vozidlo již léta vozí partnery, sponzory a kamarády z řad závodníků, kteří i když je na kopcích volno, využívají zkušeností na okruhu.
Pro letošní rok se bruntálský tým rozhodl pro zmatení soupeřů tím, že všechny čtyři BMW budou startovat ve stříbrné metalíze s černou střechou.

Práce je však stále mnoho, musíme prodělat základní testování a prvního závodu se BP autosport racing team Bruntál zúčastní již 3. dubna, kdy je na programu dvanáctihodinový závod Le Brno. Dva týdny na to se bruntálští závodníci vydají na Slovensko na kopec zvaný Pezinská Baba a 24. až 25. dubna okusí premiérově sprint na Masarykově okruhu v Brně.