Člověk často slyšívá nadávky směrované České poště. Moje zkušenost z uplynulého týdne je zcela opačná. V pondělí jsem v jednom ostravském knihkupectví objednal prostřednictvím internetu knižní novinku. Nutno podotknout, že knihkupectví jsem zvolil zcela náhodně, tak jak mi jej nalezl vyhledávač. Z ostravského knihkupectví se ozvali po pouhých pár minutách s tím, že už mají vystavenu fakturu.

Stačilo pouze poslat odpoledne z domova přes internet platbu na vyznačený účet s variabilním symbolem. Objednávku knihkupci vyřídili hned v úterý, což je dobrou vizitkou i pro ně.

K samotné České poště. Už ve středu zrána mi přišla na mobil textová zpráva, ve které mi pošta sdělila, že mi ještě 19. ledna doručí balíček s knihami. Uplynulo několik hodin, volal člověk z pošty. Vyjížděl ze Žlutého vrchu v Bruntále a ptal se, kdy budu doma, aby mi mohl balíček dodat. Domluvili jsme se na termínu předání a já se už večer mohl ponořit do kýženého čtiva.