V politické kampani lze poctivě vyargumentovaný světonázor snadno nahradit furiantstvím na sociálních sítích.

Tomio Okamura v Krnově navštívil apolitické pivní slavnosti. Fotil se se svými fanoušky před logy pivovaru Nachmelená opice, Hospody pod Obrazem a baru Fklidu. Fotky zveřejnil s komentářem: „Právě jsem mezi lidmi v Krnově na akci Konec léta s Opicí a moc děkuji lidem za doslova obrovskou podporu.“

„Náš pivovar je apolitický a vůbec nesympatizuje s hnutím SPD. Pane Okamuro, na akci vás nikdo nezval,“ vzkázala mu Nachmelená opice. „Prosíme abyste ze svých stránek stáhl veškeré fotky s logem našeho baru. Nikdo vás k nám nezval a nepřejeme si, abyste vy a vaše strana byli s naším barem spojováni! Svou politickou kampaň si laskavě dělejte na svých akcích,“ vzkázal Okamurovi bar Fklidu.

„Jestli se majitelům místního pivovaru Nachmelená opice nelíbí jako hosté příznivci SPD nebo jiných stran, které nemají rádi, tak to měli asi dát na plakáty předem, že budou selektovat své hosty podle jejich politického přesvědčení,“ obhajoval Okamura proč fotky nesmazal.

Asi za týden vrcholný kandidát TOP09 zveřejnil fotky, jak věší na plot Okamurova domu leták koalice Spolu. Jak se asi cítí pan Okamura, když TOP09 zapojila jeho soukromou branku do své volební kampaně? Asi jako majitelé Nachmelené Opice, baru Fklidu a Hospody pod Obrazem, když si u nich jistý Okamura dělal předvolební fotečky se svými voliči.