Kellnerova stopa v Moravskoslezském kraji: ostravská Škoda Vagónka.
Zdroj: Koláž/Deník, ČTK
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
V polovině ledna 2021 začalo ve společnosti Škoda Vagonka v Ostravě fungovat největší obráběcí centrum v Evropě za asi 100 milionů korun.
Zdroj: Deník/Lukáš Kaboň
Snímek ze zahájení stavby Nové Vagonky, 27. února 2020 v Ostravě. Na snímku Martin Bednarz, předseda představenstva Škody Vagonky.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Snímek ze zahájení stavby Nové Vagonky, 27. února 2020 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Snímek ze zahájení stavby Nové Vagonky, 27. února 2020 v Ostravě.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň
Škoda Vagonka vyrábí elektrické vlaky. Je přímým pokračovatelem 120 let dlouhé tradice výroby osobních kolejových vozidel ve Studénce, do Ostravy se výroba přestěhovala v roce 2001.
Zdroj: Deník / Lukáš Kaboň