Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba
Parní úzkorozchodná Lokomotiva Škoda - na světě existuje už jen poslední exemplář, a ten se nyní vrací po generálce zpátky na trať. Stroj z roku 1948 zcela renovovali odborníci z krnovské firmy Olaps.
Zdroj: DENÍK/František Kuba