Zdroj: Archiv ing. Kübela
Dva roky se v Příboru vyráběla Tatra 603
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Zde je před hlavní branou závodu
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Již dříve zde ovšem zaměstnanci připravovali motory pro tento vůz
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Montáž probíhala na speciálních linkách
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Závod byl schopen vyrobit až čtyři auta za den
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Práce na osmiválcích vyžadovaly zkušené a precizní pracovníky
Zdroj: Archiv ing. Kübela
V hale se karosérie pohybovaly po závěsných dopravnících
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Na produkci osobních aut se podílelo zhruba 600 zaměstnanců
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Poslední Tatra 603 byla dokončena v roce 1975
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Prakticky ihned se začalo s produkcí modelu 613
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Koncepce vozu zůstala zachována
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Závod v Příboru postupně získával stále více kompetencí i pro vývoj
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Drtivá většina vozů byla nadále lakována černě
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Našly se však i výjimky, jak ukazuje jeden z mála dochovaných barevných snímků z výroby
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Kolona "barevných" exemplářů
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Každoročně vznikaly stovky automobilů
Zdroj: Archiv ing. Kübela
V roce 1990 vznikly i speciální verze pro návštěvu papeže Jana Pavla II.
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Po pádu tradičních odbytišť se hledaly nové způsoby, jak zaujmout potenciální zákazníky. Jednou z nich byl i prototyp "kanceláře na kolech"
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Slavný designér Václav Král vytvořil vzhled možného následníka Tatry 613 - Prezident. Projel se v něm i Václav Havel
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Na tomto snímku ing. Kübel (sedí vzadu) vysvětluje Václavu Havlovi detaily
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Nakonec se projekt nerealizoval. Poslední kusy Tatry 700 se smontovaly už opět v Kopřivnici a v Příboru začala produkce užitkové Tatry Beta
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Také se stále (jako i v dřívějších letech) realizovaly speciální projekty. Například motory pro autokrosové speciály
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Lidí ze závodu Tatra Příbor spolupracovali i na vývoji superrychlého vozu Tatra Eccora
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Tatra Beta byl vůz využívající původně komponenty z modelu Škoda Favorit
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Později byl dárcem některých "orgánů" Hyundai
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Laminátové díly se montovaly na karosérii svařenou z ocelových profilů
Zdroj: Archiv ing. Kübela
Kromě spalovací verze byla k mání i elektrická
Zdroj: Archiv ing. Kübela