Jupík se prodává v nových obalech s veselými postavičkami školáků převlečených za zajíce, žirafu, opici, lva a tygra. Tyto obaly zabodovaly nejen u dětí, ale také u celosvětově uznávaných odborníků na design. Těm se líbily natolik, že je ocenili hned dvěma prestižními cenami.

V Barceloně vybojoval Jupík zlato za obaly celé řady svých produktů v celosvětové designérské soutěži Pentawards. V této soutěži letos bojovalo v hlavních kategoriích více než 1 400 obalů ze 49 zemí světa.

Kromě zlatých medailí z Barcelony získal zvířátkový obal Jupíka dokonce i designérského Oscara. Tak je totiž mezi odborníky označována soutěž Red Dot Award: Communication Design 2013, ve které Jupík zaujal v konkurenci 6 800 prací ze 43 zemí světa.

Nové oceněné obaly celého portfolia dětského nápoje Jupík připravilo pro Kofolu slovenské studio Pergamen z Trnavy. „Obaly vystupují z řady a připomínají pěknou pohádkovou knížku se sympatickými ilustracemi," říká Juraj Demovič ze studia Pergamen.

V Barceloně vybojoval tým designerů Jupíku zlato za obaly celé řady svých produktů. V celosvětové designérské soutěži Pentawards letos bojovalo v hlavních kategoriích více než 1400 obalů ze 49 zemí světa.

V Barceloně vybojoval tým designerů Jupíku zlato za obaly celé řady svých produktů. V celosvětové designérské soutěži Pentawards letos bojovalo v hlavních kategoriích více než 1 400 obalů ze 49 zemí světa. foto: Martin Suchánek